Kupon vásárlás
Utolsó módosítás: 0001.01.01

FOR ENGLISH CLICK HERE

Ajándékozzon élményt gondtalan kilométerekkel!

Lepje meg ajándék kilométerekkel e-autós családtagját, barátját vagy munkatársát előre feltölthető Mobiliti prepaid kuponnal! Vagy gondoljon saját magára, és tervezzen előre!

Vásároljon kedvezménnyel! A választható összegű címletek most többet érnek!

Az összegekről és a kedvezményekről tájékozódjon az applikációban!

Amiért nagyszerű ajándék a kupon:

  • környezetbarát,
  • könnyen megvásárolható,
  • nincs gond a csomagolással,
  • valódi értéket jelent,
  • bármikor, akár találkozás nélkül is átadható.

Amit a Mobiliti nyújt:

 

A folyamat:

Részletes leírás

 

 

A Mobiliti alkalmazás „Áruház” menüpontján belül a „Prepaid vásárlás” menüpontból válassza ki a lehetőségek közül, milyen összegű kupont szeretne vásárolni.
Ha ajándékba vásárol, adja meg annak a személynek az e-mail címét, akinek szeretné megvásárolni a kupont.
A vásárlást és fizetést végezze el az applikációban.

A vásárlás részleteit, lejárati dátumát, valamint a kupon kódját*, e-mailben küldjük el a megadott e-mail címre.
Ha saját megának vásárolt akkor a prepadi egyenleg automatikusan megjelenik a fiókjában.
Ha ajándékba vásárolt, akkor a kód alapján a kupon feltölthető az applikációba.
*A kód használata csak az ajándékba kapott egyenleg esetében szükséges.


Már nincs más dolga, csak élvezze a gondtalan utazást!


Amikor szükséges, töltse fel autóját a prepaid egyenleg felhasználásával!
Miután a kupont feltöltötte, a töltések díját a rendszer automatikusan az egyenlegből vonja le, amíg az ki nem merül. Azt követően a megadott bankkártyát terheli.
(Az egyes prepaid kuponok érvényességi dátuma az applikációban bármikor ellenőrizhető.)


Jó utat és élményekkel teli feltöltődést kívánunk!

 

Gyakran ismételt kérdések

 

Meddig tart a feltöltött összegek felhasználásának időtartama, milyen időponttól számítja ezt a rendszer?

A 2022-ben vásárolt kuponok 2022. év végéig használhatók fel. Az ajándékba küldött kuponok is csak eddig azidőpontig használhatók, függetlenül a kiküldés és aktiválás időpontjától. A 2022-ben vásárolt, de fel nem használt kuponok is lejárnak 2022.12.31-én.


 

Hol, milyen felületen ellenőrizhető a feltöltött egyenleg?

Az aktuális egyenleg és a lejárati dátum a Mobiliti app profil/ kuponok menüpontban ellenőrizhető. A töltés megkezdése előtt is látható az egyenleg, majd a töltést követően a kapott e-mailben szintén.


 

Mikor készül el a számla a feltöltött egyenlegről?

Email alapú bizonylat és számla a vásárlást követően azonnal elkészül.


 

Az akció ideje alatt a kapott számlán az az összeg szerepel, amennyiért ténylegesen vásároltunk, vagy az „akciós”, megnövelt értékű feltöltött összeg?

A számlán az az összeg jelenik meg, amennyit ténylegesen fizetnie kell az ügyfélnek, azaz a vásárlás ellenértéke. A pluszösszeg a felhasználásnál jelentkezik.


 

Milyen tételként jelenik meg a számlázás során a feltöltött összeg?

Minden Prepaid vásárlást külön számlázunk. A Prepaid-del történő töltésről az OSZF-ben és itt tájékozódhat bővebben: https://www.mobiliti.hu/emobilitas/nyilvanos-toltes/egyeb-fizetesi-megoldasok


 

Létrehozott kuponok aktiválhatók-e cím és bankkártya adtok nélküli Mobiliti ügyfélfiókban?

Aktiválhatók, de töltés indításra nincs lehetőség számlázási cím és bankkártya adatok megadása nélkül.


 

Ha a saját részre történő Prepaid vásárlás után a fiókból törlik a korábban regisztrált bankkártyát, felhasználható-e az egyenleg?

Nem, töltés indításhoz mindenképpen szükséges bankkártyát beállítani. Erre azért van szükség, ha esetleg az utolsó töltés összege meghaladja a rendelkezésre álló Prepaid összeget, abban az esetben is ki tudja egyenlíteni a töltés díját.


 

Az e-mailben kiküldött  kuponkód meddig aktiválható?

A lejárati dátumig aktiválható.


 

Az e-mailben küldött kód csak a címzett fiókjába tölthető fel, vagy bárki, aki megismeri a kódot, aktiválhatja azt a saját fiókjában is?

Bárki aktiválhatja, aki birtokában van a kódnak. Ha a kódot egyszer már aktiválták, újra nem aktiválható. Fontos, hogy a kódot illetéktelen személyekkel ne ossza meg!



Létrehozható-e egy fiókban egymás után több - pl. 10.000 Ft-os - kupon is, amiket saját e-mail címre kiküldve és később azokat bediktálva, bárkinek kiadhatók a 10eFt-os töltési egyenlegek?

Igen. Ilyen esetekben a saját e-mail címre kell elküldeni a kuponokat. Az elküldött kuponok a lejárat időpontjáig, bármelyik Mobiliti ügyfélfiókban aktiválhatók és felhasználhatók.


 

Hibás e-mail címre küldött és aktivált kód törlésére van-e lehetőség?

Elküldött és aktivált kupon esetében nincs lehetőség a már aktivált kupon törlésére.


 

Ha véletlenül nem a megfelelő (ténylegesen megajándékozni kívánt) címzett e-mai címe lett megadva, hogyan kaphatja meg a kupon kódját a megfelelő címzett?

A vásárlást követően maga a vásárló is megkapja a kupon kódját, így ha hiba történt az e-mail cím megadása során, úgy utólag is el tudja küldeni azt a kívánt személynek. De kétszer nem lehet ugyanazt a kódot aktiválni.


 

Fiók törlése esetén a fiókban fel nem használt egyenlegnek mi lesz a sorsa?

Ebben az esetben a fiókba feltöltött egyenleg elveszik, ahogyan például egy feltöltő kártyás mobiltelefon csomag esetén sem visszatéríthető az összeg a szerződés törlése után.


 

Visszatérítésre (refund) van mód?

Nincs.