Fizikai ügyfélkulcs aktiválás
Utolsó módosítás: 0001.01.01
       

 FOR ENGLISH CLICK HERE

Kedves Ügyfelünk!

Köszönjük, hogy igénybe veszi MOBILITI szolgáltatásunkat és kipróbálja fizikai ügyfélkulcsunkat (RFID kulcstartót), amellyel a töltések indítása és leállítása még az eddigieknél is egyszerűbbé válhat.

Mielőtt használni kezdené a már kézhez kapott RFID kulcstartót, először aktiválnia kell azt az alkalmazásban. Ehhez szeretnénk segítséget nyújtani az alábbi útmutatóval:

1.  Nyissa meg a Mobiliti alkalmazást. 

2.  Nyomjon a bal alsó sarokban található ikonra a profilod megnyitásához.

 

3.  Válassza az Ügyfélkulcsok menüpontot.

4.  Kattintson a Fizikai ügyfélkulcs igénylések alatt található, sárga Aktiválás gombra.

a.  Előfordulhat, hogy a telefon képernyője nem tudja teljes egészében megjeleníteni az oldalt, és így az Aktiválás gomb nem látható, ezért le kell „görgetni” hozzá.

b.  Amennyiben nem talál Fizikai ügyfélkulcs igényléseket, ellenőrizze, hogy abba a fiókba vagy-e bejelentkezve, amelyikkel az ügyfélkulcsot megrendelte.

 

5.  A felugró ablak az RFID kulcstartón található számsor utolsó 6 számjegyét fogja kérni. Ügyeljen rá, hogy a megfelelő számokat írja be!

 

6.  Ha megbizonyosodott róla, hogy helyesen írta be a 6 számjegyet, nyomjon a Rendben gombra.

7.  Ezután egy felugró üzenet tájékoztatja a sikeres aktiválásról.

   

8.  A sikeres aktiválás után a Bankkártya és számlázási adatok beállítása gombra nyomva beállíthatja az RFID kulcstartó nevét és a hozzá tartozó bankkártya- és számlázási adatokat.

      

9.  Amennyiben elveszítené az ügyfélkulcsát, lehetősége van annak letiltására, melyet szintén ezen a felületen tud megtenni az Engedélyezve pontnál található kapcsoló segítségével. Letiltás után törölni is tudja az ügyfélkulcsot a lent megjelenő piros Ügyfélkulcs törlése gombbal.

    

Felhívjuk figyelmét, hogy ügyfélkulcsa elvesztése esetén a pótlólagos ügyfélkulcs megküldésének hatályos díja bruttó 5000 Ft, melynek megrendelése az alkalmazáson keresztül lehetséges az elveszett ügyfélkulcs törlése után.

 

Ha kérdése merül fel a fentiekkel kapcsolatban, kérjük, írjon nekünk a help@mobiliti.hu e-mail címre.