Informatikai fejlesztés a Mobiliti hálózatán
Utolsó módosítás: 0001.01.01

FOR ENGLISH CLICK HERE

Az MVM Mobiliti az informatikai háttérrendszerében 2025. november 18-án nagyobb mértékű fejlesztést végez a hosszú távon is modernebb, megbízhatóbb szolgáltatás színvonalának biztosítása érdekében, mely az ügyfelek kényelmét is támogatja. Ez idő alatt a töltők átmenetileg nem lesznek elérhetők.


Mit jelent ez pontosan az ügyfeleink számára:

  • Szünetel a töltés a Mobiliti országos publikus töltőhálózatán:


 

2025. november 18-án 12:00 órától előreláthatólag 2 óra időtartamban a szolgáltatás sem applikációval, sem fizikai ügyfélkulccsal nem lesz elérhető, azaz a teljes hálózat egyik töltőjén sem indítható töltés. A 12:00 óra előtt elindított és még folyamatban lévő töltések ebben az időpontban leállnak. Célszerű az aznapra tervezett töltéseket a délelőtt folyamán elvégezni.

  • Nem lehet tölteni a Mobiliti szolgáltatási körében elérhető roaming töltőkön:


A töltési szolgáltatás 2025. november 18-án 12:00 órától várhatóan 24 órán keresztül nem lesz elérhető a Mobiliti által kiadott RFID kulcsokkal és a Mobiliti applikációval sem, valamint a Mobiliti szerződött partnerei által kiadott kártyákkal sem.


Fontos tudni:

A Mobiliti töltőhálózatában megtalálható töltőfajták különbözőségéből adódóan előfordulhat, hogy bizonyos töltőknél a tervezettnél hosszabb időt vesz majd igénybe a fejlesztési folyamat.

 

Fontos információ a Mobiliti applikáció működéséről:

  • Szünetel a parkolás és az e-matrica vásárlás is:

A szolgáltatás leállása érinti a Mobiliti telefonos applikációját is. Emiatt november 18-án 00:00 órától november 18. éjfélig az e-matrica vásárlás, illetve a parkolás indítás és leállítás sem lesz lehetséges.

Mi a teendő, ha a már korábban elindított parkolásunkat elfelejtettük időben leállítani, és a technikai szünet miatt már nincs rá lehetőség az appon keresztül?

A leállítási kérelmet a Mobiliti telefonos ügyfélszolgálatának 4-es menüpontján keresztül lehet jelezni, ahol kollégáink segítenek az egyedi problémák megoldásában.

A szolgáltatás újra indulásától lehet csak ismét igénybe venni a kényelmi szolgáltatásokat.

  • Nem lesz elérhető a Mobiliti applikáció:


Az applikáció a szolgáltatás leállásának ideje alatt, azaz 12:00 órától nem lesz elérhető.

Erre az alkalmazás megnyitásakor a felületen megjelenő képernyőkép figyelmeztet

A felület akkor válik ismét elérhetővé a felhasználók számára, amikor a fejlesztési folyamat sikeresen lezárult.

Ettől kezdve az egyes töltők aktuális elérhetőségét az appban minden esetben érdemes ellenőrizni.