Tartozás rendezése
Utolsó módosítás: 0001.01.01
       

FOR ENGLISH CLICK HERE

Előfordulhat, hogy töltés befejeztével a fizetési tranzakció nem hajtható végre, amelyet okozhat például egy lejárt bankkártya, nem elegendő fedezet, vagy például a fizetési szolgáltató oldalán fellépő hiba.

Ilyen esetekben az alkalmazás főoldalán megjelenik egy figyelmeztetés „Önnek kifizetetlen számlája van!” felirattal, illetve a töltési összesítő e-mailben is tájékoztatunk a sikertelen tranzakcióról.

Tartozásodat az alábbi módon tudod rendezni:

1.  Nyisd meg az alkalmazást!

2.  A kijelző tetején kattints a piros sávban az „Önnek kifizetetlen számlája van!” értesítésre!

 

3.  A megjelenő Töltési előzmények ablakban kattints a zöld „Számla kifizetése” gombra.

 

4.  A megjelenő SimplePay ablakban adj meg érvényes és fedezettel rendelkező bankkártya-adatokat.

 

5.  Kattints a „Fizetés” gombra.

6.  A fizetés sikerességéről egy tranzakciós ablak jelenik meg a mobiltelefonon, valamint ennek megfelelően kapsz egy e-mailt az alkalmazásban regisztrált e-mail-címedre is.

7.  Az így megadott kártya nem lesz elmentve. Ha a korábban regisztrált kártyáddal van a probléma, kérjük, regisztrálj egy másik kártyát.

  • Új kártyát a Fizetés menüpontban tudsz regisztrálni a képernyő alján található zöld „Bankkártya hozzáadása” gombbal.

 

Amennyiben a tartozásodat nem egyenlíted ki, rendszerünk a sikertelen tranzakciót követő öt napban minden reggel 8 órakor megpróbálja beterhelni a tartozás összegét a fiókodhoz regisztrált bankkártyán. Ha ez az ötödik napon sem sikerül, illetve te sem rendezed tartozásodat a fenti módon, úgy egy e-mailben értesítünk téged a tartozásról. Az e-mailben küldünk egy linket is, melyre rákattintva egy érvényes és fedezettel rendelkező bankkártyával rendezheted tartozásodat az OTP SimplePay oldalán.

Fontos megjegyeznünk, hogy tartozásodat csakis az alkalmazáson keresztül vagy a tartozásról értesítő e-mailben szereplő linken keresztül tudod rendezni! Kérünk, hogy számlaszámunkra ne utald el az összeget!

Ha kérdésed merül fel a fentiekkel kapcsolatban, kérjük, írj nekünk a help@mobiliti.hu e-mail címre.

 

Üdvözlettel

Mobiliti