Fizikai ügyfélkulcs aktiválás
Utolsó módosítás: 0001.01.01

 FOR ENGLISH CLICK HERE

Kedves Ügyfelünk!

Köszönjük, hogy igénybe veszed MOBILITI szolgáltatásunkat és kipróbálod fizikai ügyfélkulcsunkat (RFID kulcstartót), amellyel a töltések indítása és leállítása még az eddigieknél is egyszerűbbé válhat.

Mielőtt használni kezdenéd a már kézhez kapott RFID kulcstartót, először aktiválnod kell azt az alkalmazásban. Ehhez szeretnénk segítséget nyújtani az alábbi útmutatóval:

1.  Nyisd meg a Mobiliti alkalmazást. 

2.  Nyomj a bal alsó sarokban található ikonra a profilod megnyitásához.

 

3.  Válaszd az Ügyfélkulcsok menüpontot.

4.  Nyomj a Fizikai ügyfélkulcs igénylések alatt található, sárga Aktiválás gombra.

a.  Előfordulhat, hogy a telefonod képernyője nem tudja teljes egészében megjeleníteni az oldalt, és így az Aktiválás gomb nem látható, ezért le kell „görgetni” hozzá.

b.  Amennyiben nem találsz Fizikai ügyfélkulcs igényléseket, ellenőrizd, hogy abba a fiókba vagy-e bejelentkezve, amelyikkel az ügyfélkulcsot megrendelted.

 

5.  A felugró ablak az RFID kulcstartón található számsor utolsó 6 számjegyét fogja kérni. Ügyelj rá, hogy a megfelelő számokat írd be!

 

6.  Ha megbizonyosodtál róla, hogy helyesen írtad be a 6 számjegyet, nyomj a Rendben gombra.

7.  Ezután egy felugró üzenet tájékoztat a sikeres aktiválásról.

   

8.  A sikeres aktiválás után a Bankkártya és számlázási adatok beállítása gombra nyomva beállíthatod az RFID kulcstartó nevét és a hozzá tartozó bankkártya- és számlázási adatokat.

      

9.  Amennyiben elveszítenéd az ügyfélkulcsodat, lehetőséged van annak letiltására, melyet szintén ezen a felületen tudsz megtenni az Engedélyezve pontnál található kapcsoló segítségével. Letiltás után törölni is tudod az ügyfélkulcsot a lent megjelenő piros Ügyfélkulcs törlése gombbal .

    

Felhívjuk figyelmedet, hogy ügyfélkulcsod elvesztése esetén a pótlólagos ügyfélkulcs megküldésének hatályos díja bruttó 5000 Ft, melynek megrendelése az alkalmazáson keresztül lehetséges az elveszett ügyfélkulcs törlése után.

 

Ha kérdésed merül fel a fentiekkel kapcsolatban, kérjük, írj nekünk a help@mobiliti.hu e-mail címre.

 

Üdvözlettel

Mobiliti