Fizikai ügyfélkulcs rendelés
Utolsó módosítás: 0001.01.01
       

FOR ENGLISH CLICK HERE

A rendelés megkönnyítése érdekében bemutatjuk a folyamatot:

1.  Nyisd meg a Mobiliti alkalmazást.

2.   Nyomj a bal alsó sarokban található ikonra a profilod megnyitásához.

 

3.  Ahogyan a Mobiliti töltők használatához, úgy a fizikai ügyfélkulcs rendeléséhez és használatához is szükség van a bankkártyaadatok és számlázási cím megadására.

4.  A Fizetés menüpont alatt tudsz bankkártyát hozzáadni, illetve már meglévőt módosítani/törölni.

 

5.  A Számlázási adatok menüpont alatt tudsz számlázási címet hozzáadni, illetve a már meglévőt törölni.

 

6.  Ha hozzáadtad a bankkártyát, és megadtad a számlázási adatokat, válaszd az Ügyfélkulcsok menüpontot.

7.  Nyomj a lent található Fizikai ügyfélkulcs igénylése gombra.

 

8.  Add meg a szállítási adatokat – azt a címet, ahova szeretnéd, hogy az ügyfélkulcsot küldjük. Ez megegyezhet a számlázási adatoknál megadott címmel, de másik címet is megadhatsz. Kérjük, ügyelj rá, hogy amennyiben több lakás/cég is található a címen, az emelet/ajtót is tüntesd fel, illetve cég esetén a cég nevét is add meg az egyik „név” mezőben!

     

9.  Miután megadtad az adatokat, nyomj a Rendelés gombra.

10.  A felugró üzenetben ellenőrizd a szállítási adatok helyességét, majd nyomj a Rendben-re.

 

11.  Üzenetben tájékoztatunk a sikeres rendelésről.

 

12.  Az Ügyfélkulcs menüpontban, a Virtuális ügyfélkulcs alatt megjelenik a Fizikai ügyfélkulcs igényléseknél a Postázás alatt állapot.

 

13.  Ha az RFID kulcstartót a postázástól számítva 10 munkanapon belül nem kapod meg, kérünk, hogy e-mailben jelezd felénk a help@mobiliti.hu címen.

 

Esetleges kérdéseidet is a help@mobiliti.hu e-mail-címen várjuk.

 

Üdvözlettel

Mobiliti