Mobiliti töltői
Utolsó módosítás: 0001.01.01
       

A Mobiliti hálózatában kizárólag a legjobb minőségű, legstabilabb működésű töltőket használjuk, hogy azok a lehető legnagyobb rendelkezésre állással szolgálhassák az elektromos autók használóit. Az összes Mobiliti töltő távfelügyeleti rendszerrel van ellátva, így meghibásodásáról sok esetben már az autósok általi észlelés előtt értesítést kap a központ.

 

         

                    

ENSTO Chago Pro gyorstöltő család

Az elektromos hálózati termékeket gyártó finn ENSTO váltóáramú (AC) elektromos autó töltői stabil, megbízható működésük és távfelügyeleti rendszerük miatt rendkívül népszerűek Skandináviában és Nyugat-Európában. Type2-es csatlakozóikon keresztül párhuzamosan két autó töltésére képesek, külön-külön akár 22 kW (3×32 A) teljesítménnyel. Az autós saját kábelével minden forgalomban lévő autó töltésére alkalmas. Elsősorban célállomásokon és olyan helyekre telepítjük, ahol az elektromos autók jellemzően egyébként is hosszabb ideig várakoznak.

 

Várható feltöltési idő teljesen lemerült autó esetén

  • Nissan LEAF: 4-8 óra (3-6 kW-os fedélzeti töltő)
  • Opel Ampera: 3-4 óra
  • Renault Zoe: 1-2 óra (22-41 kWh-ás akkumulátor)
  • Tesla Model S: 3-5 óra (60-100 kWh-ás akkumulátor)

 

 

 

 

 

 

 

Tritium Veefil-RT DC villámtöltő család

Az ausztrál Tritium cég egyenáramú (DC) villámtöltői üstökösként kerültek be a köztudatba, amikor a nyugat-európai ultragyors töltőhálózatok fejlesztői választották a termékeiket az első töltőpontok kiépítéséhez. Pedig 50 kW-os villámtöltőik már évek óta nagyon népszerűek Észak-Európában és Észak-Amerikában. A különleges vízhűtéses technológiának köszönhetően keskeny felépítésű töltők kevés helyet foglalnak el a járdából és a parkolóból, így olyan helyre is telepíteni tudjuk őket, ahol más készülékeknek nehéz lenne helyet kialakítani. A töltők támogatják mind a CHAdeMO, mind pedig a CCS szabványú töltést, de egy időben csak egy töltési folyamat lehet aktív.

 

Várható töltési idő 80%-ig teljesen lemerült autó esetén

  • Nissan LEAF (CHAdeMO): 30-50 perc (24-40 kWh-ás akkumulátor)
  • BMW i3 (CCS): 25-40 perc (22-33 kWh-ás akkumulátor)
  • Hyundai Ioniq EV (CCS): 20-30 perc (28 kWh-ás akkumulátor)
  • Tesla Model S (adapterrel): 1-2 óra (60-100 kWh-ás akkumulátor)