Flotta szerződéskötés
Utolsó módosítás: 0001.01.01
Hogyan lehet Ön szerződött flotta felhasználónk?
Vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi kapcsolatfelvételi űrlap kitöltésével!
KAPCSOLATFELVÉTELI ŰRLAP
FONTOS! Az űrlap kitöltése előtt feltétlenül olvassa el a Mobiliti Flotta szolgáltatásra vonatkozó tájékoztatót és a szolgáltatás általános szerződési feltételeit.
Mi történik az űrlap kitöltését követően?
- Hitelminősítés: Munkatársaink a nyilvánosan elérhető cégnyilvántartási adatok alapján hitelminősítést végeznek. Az elvégzett vizsgálat alapján Társaságunk a szolgáltatás megkezdését pénzügyi biztosíték nyújtásához kötheti, melynek formájáról és összegéről a szerződéskötési folyamat során adunk tájékoztatást.
Miért van szükség hitelminősítésre? Mert a szolgáltatás ellenértékét a flotta felhasználóink utólag fizetik meg, ezért szerződéskötés előtt meg kell győződnünk a leendő partnereink hitelképességéről. (A vizsgálat az MVM Csoport irányelvei szerinti történik.)
- Felkeressük önt: Munkatársunk két munkanapon belül felkeresi Önt és tájékoztatja a szerződéskötés folyamatról, valamint bemutatja Önnek a szerződés vázlatát.
- Szerződést kötünk: A szerződés mindkét fél által aláírásra kerül.
Óvadék számla: Óvadék számla nyitására akkor kerül sor, amennyiben a hitelminősítés alapján az indokolt.
- Ügyfél „onboarding” folyamat: A szolgáltatás igénybevételéhez szükséges gyakorlati tennivalók, melyek a következők:
Az ügyfél „onboarding” folyamat lépései:
- Töltse le a Mobiliti app-ot:
Mobiliti alkalmazás letöltése és telepítése egy erre alkalmas okostelefonra.
- Regisztráljon a Mobiliti app-ba: ügyfélfiókot kell regisztrálni az Ön cége vagy intézménye számára.
Kérjük egy kifejezetten erre a célra létrehozott e-mail-címet használjon, pl.: mobiliti(kukac)cegnev.hu.
A regisztrációhoz Önnek nem kell bankkártya adatot megadnia!
- Állítson be számlázási címet a „Számlázási adatok” menüpontban a „Számlázási adat hozzáadása” gombbal. A számlázási címet később bármikor módosíthatja a Flotta Portálon.
- Küldje el munkatársunknak, milyen e-mail címmel regisztrált a Mobiliti app-ba!
- Munkatársunk ezt követően átállítja a profilt Flotta fiókká.
- Lépjen be a Mobiliti Flotta portálba a fleet.mobiliti.hu címen, a Mobiliti alkalmazásban megadott e-mail cím és jelszó párossal.
- Rendelje meg a töltéshez szükséges tokeneket (vagy más néven fizikai ügyfélkulcsokat) a Mobiliti Flotta portál „Tokenek” menüben a „Token rendelés” gombbal. Munkatársunk ezt követően elküldi Önnek a tokeneket és segítségére lesz a Flotta szolgáltatás és a Flotta Portál gyakorlati megismerésében.
- Töltsön szabadon a Mobiliti szolgáltatási körébe tartozó és a Mobilitivel elérhető töltőpontokon.